Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Nechť žijí klienti cestovních kanceláří

Rate this post

a my ve zdraví s nimi!

Nedávno na mě vypadl ze šuplíku starých věcí papír. Byla v něm zpráva o jedné klientce cestovní kanceláře, kterou jsem zastupovala. Je to už pár let a na paní jsem už zapomněla. Připomnělo mi to, že lidé jsou různí a připomíná mi to, že se nemám už čemu divit.

 

Zpráva ze setkání s paní Laudonovou:

 

  • Paní L. se mě ptá hned po příletu v 5hodin ráno na letišti, jak se mám.

  • Na úvodní schůzce mě paní trochu znervózňuje, přihlouple se ptám, zda přijeli do hotelu autobusem. Paní L. mi odpovídá, že pěšky (skvělá odpověď).

  • Poté, co lžu, že ji pozdravuje kolegyně, paní L. vzkazuje kolegyni „žebřiňák“. Ptám se, jakou souvislost má žebřiňák s kolegyní? Paní L. se mě ptá, zda vím, co je žebřiňák. Odpovídám, že ano. No přece, že kolegyně nebude mít zapůjčené Volvo, ale žebřiňák, protože je ze Vsetína.

 

Moudra paní Laudonové:

 

  • Vše je o domluvě.

  • Měnit věci za dva dny, někdy až za půl roku, protože změna je těžká.

  • Ve škole dnes učí jen jak vydělat peníze, ale to, jak nakládat se životem, ne.

  • Kaliméra je s přízvukem jinak než Kaliméro, ale je to dobrá pomůcka.

 

Paní Laudonová si objednala motorku, kterou ji posléze nikdo nedovezl. Na schůzku přišla s tím, že je to její chyba, protože majitel půjčovny Christos má syna Billyho, který si nechává říkat Villy a není puntičkář, zatímco ona puntičkář je. Tedy se nenamáhám pracovníky půjčovny omlouvat.

 

Paní Laudonová mi při odbavení na letišti nabízí svého technika na rozbité počítače v hale.

 

A na závěr heslo na všechno : „Just in Time – Time is Money”

 

Po návratu do České republiky sepsala paní Laudonová stížnost:

 

Vážení !

 

  1. Majitel hotelu nebyl schopen odstranit rostliny – keře pod balkonem, takže bylo po výhledu. Keře byly ve výši 2 metrů, bydleli jsme v přízemí. Nemíním nikoho upozorňovat na tuto záležitost, vyřešila jsem si toto sama.

  2. Pláže jsou kamenité.

  3. Nejlepší ovšem byla posádka kapitána pilota pana Sabó. Toho létání maximálně baví, podával přesné informace během letu, komunikoval jasně a srozumitelně s pasažéry, oceňujeme, že se s letadlem nakláněl doprava a doleva a ukázal nám Tiranu v Albánii.

  4. V katalogu nejsou informace o úrovni nemocnice v hlavním městě. Bylo nám sděleno, že nemocnice je na úrovni 1.světové války !! Navíc není uvedeno v katalogu, že se platí ošetření u zubaře-30 eur.

  5. Zapůjčili jsme si motorku – skůtra na 3 dny. Čekali jsme na Mr. Christose v domluvený den a hodinu – nepřijel. Zapomněla jsem ho na dálku upozornit. Je to moje chyba.

 

S pozdravem Laudonová

     

Před začínající sezonou 2012 přemýšlím, jestli to zase ve zdraví přežiju. Bojím se, že si třeba po sezoně ani nevšimnu plíživé změny ve svém chování. No, snad mě okolí upozorní.

 

Delegátka

 

———————————

CVR : máte také nějaké pěkné zkušenosti s klienty cestovních kanceláří ?

 

 

 

 

8 Comments

  • Ladin
    Posted 16.4.2012 at 9:37

    Mám podobné zkušenosti…. Pracoval jsem v cestovní kanceláři (měli jsme hlavně Řecko) a neustále jsme řešili podobné stížnosti. Nejlepší stížnost byla: nebyla jsem opálená, jak je to možné? :-)))

    Odpovědět
  • ostrovanka
    Posted 16.4.2012 at 10:14

    :)) hezke. taky mam par podobnych historek. zpetne videno je to fakt legracni.

    Odpovědět
  • Gugu
    Posted 16.4.2012 at 10:33

    oceňujeme, že se s letadlem nakláněl doprava a doleva a ukázal nám Tiranu v Albánii- sem se malem pocurala smichy

    Odpovědět
  • Jana.s
    Posted 16.4.2012 at 14:51

    Taky mám:-))… Výňatek ze stížnosti: “Provozních hodin kanceláře v místě pobytu jsme nemohli využít, protože byly v době, kdy jsme na pláži. Paní delegátka ale tančila v sobotu o půlnoci přibližně metr od nás a žádné informace nám nepodala…” Nejlepší zápis z místa pobytu vyhrála spřátelená CK. V jejich “Knize připomínek” stálo: “Řecký toaletní papír je příliš tenký! (+ podpis nespokojeného klienta).” Historek stovky, ovšem s většinou bude asi lepší počkat, až nebudu ani “delegátkou na záskok”:-)))

    Odpovědět
  • Magda
    Posted 16.4.2012 at 15:24

    Minulý rok dorazila 85letá paní “hraběnka”do velkého hotelu. První den mi volali z hotelu, že jí za dopoledne museli ukázat 15x, kde je její jizba. Nakonec ji přijali za svou i další hosté hotelu, starali se o ní tak, že jsem tam ani nemusela jezdit. Ovšem když se zvedlo při odletu letadlo, tak se mi stejně ulevilo. Uff

    Odpovědět
  • Sabina
    Posted 16.4.2012 at 15:26

    [1] asi chtěla, abys ji mazal opalovacím krémem ty, ne?:)))

    Odpovědět
  • liduskacz
    Posted 23.4.2012 at 3:53

    Trošku se směju a trošku mám husí kůži.

    Odpovědět
  • Cabi
    Posted 24.4.2012 at 16:47

    Kdysi jsem zastupovala brnenskou CK, sama ale pochazim ze zapadnich Cech, coz byl pro jednoho klienta neprekonatelny problem a ve stiznosti uvedl, ze s delegatkou nemohl komunikovat, nebot on je “MORAVAK’ a ona byla jen “CESKA”. Tehdy jsem se nesmala a vybarvila jsem mu to po svem, dnes po par letech uz mi jen cukaji koutky nad nekonecnou lidskou blbosti.

    Odpovědět

Leave a Comment

0.0/5